Vattengympa

Det blev jag medsläpad på nu ikväll av min vän A och ngt som jag verkligen behövde, det var så skönt att komma hemifrån och slippa sjuka små trotsbomber som idag äntligen visat sina rätta jag. Imorgon blir det dagis punkt slut.

Isabelle och jag har fått sova halvknaggligt på soffan inatt, inte så skönt kan jag lova och jag tror vi bara såg på blixten en gång men är inte säker. Hoppas nu att lilla fröken sover som hon ska inatt. 
Jag frågade om hon hade ont i örat innan middagen idag och det hade hon inte och jag har inte sett att det vätskat ngt under dagen så förhoppningsvis har öroninflammationen packat och åkt vidare.

Nej natt på er nu måste jag i säng så att jag kan åka pigg och hungrig till jobbet =/ mitt bröd är slut insåg jag just. Bara skogaholmslimpa hemma och det fixar inte jag att äta så tidigt eller egentligen inte alls om jag får välja.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Skogaholmslimpa går bara o äta om man har ägg på, annars smakar det ju urkagun hehe

2009-02-18 @ 15:52:45
URL: http://betongmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0