Saknad men ej glömd.

Idag vaknade jag med en enormt ömmande mage kunde inte ens stå rakt imorse men gick upp med tjejerna och petade i mig lite frukost. Framåt tio så släppte äntligen magvärken och jag orkade leka lite med tjejerna innan de skulle till dagis. Har petat i mig lite lunch och en provivashot som var jättegod! Jordgubb/Lime var smaken och det bästa är att det räcker med bara en om dagen, vist de är dyrare än de man köper på liter men hellre en god om dagen än flera äckliga glas om dagen.

Kom ihåg idag också att det nu har gått 13 år sedan vår älskade mamma somnade in, saknaden är forfarande stor och jag tror att man aldrig kommer sluta känna saknad, tomhet, längtan men även en bitterhet mot vad som hon/vi inte fick möjlighet att uppleva.
Jag tänker mycket på om jag som person hade varit annorlunda om hon fått vara kvar hos oss t.ex. hade betygen varit bättre? Hade jag varit mer skötsam under tonåren eller hade vi haft regler hemma som man hade gjort revolt åt? Vi hade ju inga regler att göra revolt åt och man tyckte det var konstigt att kompisar hade tider som de var tvungna att vara hemma till. Sen en tjej minns jag fick inte raka benen för sin mamma och det var över min fattningsförmåga.

Lilla mamma du är saknad enormt mycket och jag önskar du hade fått träffa dina härliga barnbarn men livet ville inte det.
Fairy Pictures Fairy Photos Beautiful Fairies Pink Fairies Graphics Women Angles Clipart
http://www.occult-paranormal-psychic-yoga.blogspot.com

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Hoppas du är bättre i magen! Hemskt de därmed din mamma.

2009-02-28 @ 10:47:45
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Mican

Halloj.. haha ja det blir en bra historia!

Klart jag har tid för fika, jobbar inte så mycket nu så det är bara att ringa när du har tid!

Har du fått mitt sms förresten?

KRAM från oss!

2009-03-02 @ 20:18:30
URL: http://sveastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0