Mysdag.

Det är vad jag önskar mig idag. Har precis stigit upp så skönt med sovmorgon, Mattias har gått upp för att powernappa till klockan 10 så under den tiden tänker jag ta med tjejerna ned till affären för att handla det man nu behöver till semlor. Fetisdag på tisdag först men tänkte att efttersom vi inte kommer att ses ngt då så får det bli semlor idag istället.

Sen ser det ut som vi borde passa på och åka lite mer pulka idag för inatt har det snöat.

Sen ska jag ta fram mina vapen och gå en rond här hemma. Mina vapen? Ja det är såpa, en sprayflaska, en microtrasa och en svamp. Har börjat försöka städa med ett lite renare samvete mot vår kära natur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0