Måndag & 10 dagar kvar till Julafton

Ja nu har lussehelgen gått och i vanlig ordning så bakar jag lussekatter efter Lucia men det blir imorgon fm. för Mattias har saffranet i sin plånbok och man åker verkligen inte och köper det i onödan.
Igår var jag och tjejerna till mormor och fikade där vi mumsade i oss nästan hela hennes smarriga jordgubbskaka *mums*
Jag hade gärna varit till stora stockholm och kikat på alla hundar men jag får sinna mig vi har iallafall räknat på vad en hund kostar i månaden med foder, försäkringar, veterinäravgifter, klubbmedlemsskap, tävlingar och bling bling. Slutsumma 1200 kr och då tyckte Mattias vi räknat lågt.

Isabelle har hunnit med att vara Lucia också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0