Wiee!

Hallen börjar ta sin slutliga form för idag har älsklingen börjat att tapetsera och han har nästan hunnit färdigt, bara lite kvar på nedervåningen där han behövde spackla lite till. Det blir så ljust och fint och man kommer bli glad av att bara gå in genom dörren och det käns härligt! Borta är spånskivorna och "ful furu" ja förutom golvet uppe då men det ska ju vitsåpas.
Nu måste jag rocka loss med foder denna vecka så att det kommer på plats till helgen då det blir tvåårs kalas här hemma. Herrejösses lillskruttan fyller redan två år och hon önskar sig en docka för det har hon sagt varenda gång jag frågat så då är det nog så. Hon är mycket för dockor och nallar vår lilla skrutta men än så länge har hon mest fått låna storasysters så det är väl dags att ändra på det =)

Nej nu kom älsklingen in med pappen så nu ska det målas foder för då kan jag måla dem andra svängen imorgon vilket innebär att Mattias kan sätta upp dem på tisdag.
Imorgon ska jag och tjejerna åka till min härliga svärmor som ger oss sina gamla köksmöbler (igen) vilket kommer göra ett jättelyft för vårat kök. De gamla har gått på lite övertid då de är ena riktiga trotjänare från 70 talet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0