Räkningar

Phu! Vad det är trist med räkningar men nu är dem betalda och det käns så bra när det väl är gjort en extra bonus denna månad som jag trodde skulle vara den värsta på länge inte alls blev så farlig utan tvärtom vi klarar den galant bara vi kan hålla en låg matbudget och det mina vänner är vi numera nästintill experter på. Fast fler goda budget recept på nyttig mat tas tacksamt emot.

Solen strålar (eller skiner den?) och humöret är på topp. Imorgon kommer tjejernas kusin H och är hos oss hela helgen så det kommer bli en hel del bus gissar jag på =) 
På lördag är det dessutom en stor dag för då ska söta Ramoz ställas ut för första gången och det kan man bara inte missa så självklart följer jag med Therése till rasspecialen för RR som stöd och påhejare. Det ska verkligen bli superkul, jag önskar bara att jag själv hade en vovve att ställa.

Igår föreslog en arbetskamrat att jag kunde bli syslöjdslärare och hmm varför inte? Något att fundera på är det iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0