Nedkissad mobil :-(

Idag satt jag och mös med Tindra i mitt knä när det plötsligt blev ovanligt varmt om ena låret gha! Tindra kissar och vi springer snabt som ögat mot toaletten där hon får kissa färdigt och jag sliter av mig brallorna där min telefon låg. Att telefonen låg där i glömdes bort och nu är den död. Vet att batteriet var taskigt laddat så förhoppningsvis är det bara därför men just nu ligger den på tork isärplockad. 
Ifall min telefon börjar fungera igen så avråder jag er från att låna den och om ni gör det så vet ni varför den troligen kommer lukta lite kiss. Skulle det vara så att den inte fungerar måste jag ha en ny innan helgen är slut för jag sitter inte och åker 12 mil om dagen utan telefon. Min fredag börjar inte särskilt bra =/

Nej nu ska jag göra ngn slags nytta här hemma som att tvätta t.ex.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0