Mums!

Jag sitter och frossar i mig en sen kvällssmörgås med massor av smör på. Det var flera år sedan vi hade bregott hemma dels för att Mattias inte gillar det då han är uppväxt med vidriga Lätta och jag är uppväxt med bregott extrasaltat. Här kan vi tala om dilemma när vi flyttade ihop som kompromiss blev det ICA:s lättmargarin som inte smakar lika illa som Lätta men fortfarande tillräckligt illa för att man inte vill ha så mycket på smörgåsen.

Nu har mina ögon öppnats för bregott mellan som är supergott, fullt av nyttigt fett för både mig och tjejerna men dyr vilket käns ordentligt trist.
Idag så har det målas foder här hemma två svängar har jag hunnit med men nu har klockan runnit iväg alldeles för fort så sov gott med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0