Måndag

Ja nu har en ny vecka börjat, förhoppningsvis lite lugnare än den förra.
Hallen nere är i stort sett helt färdig nu och det käns underbart! Idag lyser solen så då tänker jag passa på att fortsätta med fönstren i hallen om jag hinner. En glasruta måste bytas men jag vet att jag beställde en ruta till det fönstret förra året så den borde finnas här någonstans.

Tindra hade en jättefin födelsedag igår och jag gjorde en riktigt god chokladtårta så den kommer nog igen. Var lite osäker på om chokladtårtan skulle bli för "tung" så jag kastade ihop en mer barnvänlig tårta av marängbotten, grädde och bananer snitsade till den med hjärtformat strössel. Tack för strössel som räddar vilken ful tårta som helst!




Chokladtårtan gick åt som smör i solsken så nästa gång får det bli två stycken.

Ha nu en trevlig vecka allesammans!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh tänk att lilltjejen har blivit så stor redan! Hoppas du får en bra vecka! Kramen

2009-08-24 @ 19:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0