Känner mig naken

Ja om min vänsterhand syftar jag på då för jag glömde sätta på mig mina ringar efter jobbet igårkväll. Tror hela tiden att jag tappat dem eftersom man är så van att ha dem när man är hemma.

Isabelle hade en fästing idag när jag borstade hennes hår, en sådan där yttepytteliten som man knappt ser för att de är inte större än 2mm(!) helt sjukt vad små de kan vara och man undrar hur många man missat att se både på tjejerna katten.

Äntligen lite ruggigt väder också så nu har jag eldat upp de Pizzakartonger och andra kartonger som samlat sig runt kaminen det käns skönt att de är borta nu. Funderar lite på hur det kommer bli med vårat staket som vi har runt kaminen när Mattias har rivit den ena sidan av väggen som den är fäst emot. Tycker att tjejerna är lite för små än för att vi ska ta bort staketet men det finns säkert en bra lösning på det, jag har för mig att man kunde köpa till fler sektioner. 
Vi vill inte att våra prinsessor ska få brännskader för att vi inte ser till så att de är säkra och sen ska de kunna busa här nere utan att gå omvägar kring kaminen. 

Kommentarer
Postat av: Jannice

usch för dom små fästningarna.. man blir tokiga på dom!

2009-08-12 @ 22:55:30
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0