Hurra! Hurra!

För Tindra idag.  Just nu ligger födelsedagsbarnet och sover så då passar jag och Isabelle på att fundera vad vi ska bjuda på för fika när gästerna kommer i vanliga fall när tjejerna fyller år brukar jag ha det klart för mig men nu har det varit så mycket annat och kalaset är ju faktiskt inte förens senare så tiden finns.

Igår var vi in till Uppsala där vi köpte nya gympaskor till tjejerna på skopunkten de var rätt ok. Jag hittade ett par jättefina stövlar till Isabelle men det får bli en annan gång vad mycket fina tjejskor man kan hitta nu när hon gått upp på 24 i skor.

Själv hittade jag massor av skor haha oväntat va ;-) Ett par superfina pumps med en liten rosett fram fastade jag verkligen för, åh vad jag velat haft dem. Ett par läckra stövlar fanns det två av som jag gärna haft med mig hem sen hittade Mattias ett par också som jag  mer än gärna haft med mig hem. Haha jag är såld på skor men nu får det vänta tills jag varit på Ullared så får vi se sen vad man har för kläder att matcha dem med. Att ha kläder att sätta på sig käns som en högre priorientering just nu.

Det är jag och Annika som ska ned till Ullared i oktober, jag räknar dagarna och skriver en lista på saker som jag ska titta efter när jag är där. Jag har aldrig varit på Ullared förut så det käns riktigt roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0