Prickar!

Ja här är det prickigt värre för tjejerna har fått vattkoppor.

Vad har hänt sedan senast då?
Jo i söndags var vi till byggmax och handlade hem lite foder mm. till hallen samt var in på Uppsalafärg där vi mutade barnen med russin och började letandet efter en tapet som båda skulle tycka om vilket inte alltid är det lättaste. Jag stod och bläddrade i en katalog där jag fastnade för en tapet vänder mig om för att visa Mattias och då kommer han bärandes på en rulle med samma tapet =) Nu ska vi bara beställa den men den är rosa med stora orkideér på och den kommer från Boråstapeters  Garden.
I Måndags jobbade jag och var glatt överaskad av att detta skulle bli den fjärde veckan utan VAB men det gick över som sagt. I tisdags låg jag hemma med migrän och igår var jag tillbaka på jobbet det är så härligt med ett jobb som man vill åka till och att man inte har ont magen eller känner sig gråtfärdig när man är på väg dit.
Sen har jag även varit till Thuns där jag fyndade 2 tröjor, 2 byxor, 2 t-shirts och en långärmad body till Tindra för 269kr, inte illa. En vända in på bygghandeln är hemma slutade med mer saker till hallen i form av en MDF skiva och en skiva renoveringsgips.

Nej nu ska jag gå upp och leka med prickisarna där uppe =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0