Påskdagen

Ja det var gårdagen det och då var vi hemma och donade hela dagen förutom ett litet avbrott med Tårta uppe på Granvägen inte dumt att sitta ute och fika.
Mattias fortsatte igår med att panela hallen och upptäckte att det saknas en bräda för att det ska kunna bli färdigt, grymt irriterande så det kommer inhandlas idag. Jag röjde ur hallen uppe och moppade av taket så nu kan det målas sen plockade jag pinnar ur rabatten och klippte ned perennerna i båda rabatterna. Jag såg att några av växterna jag köpte på plantagens rea i höstas hade dött men med tanke på hur lång tid det tog innan jag fick ned dem i rabatterna är jag glad över att flertalet klarat sig och priset på dem var ju som sagt rena kapet.
Jag planterade även penseér i min kockum hink samt kastrull vilka matchar huset som en lite extra bonus.

Nej nu måste jag sluta då Tindra vill ha sin mamma =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

mysigt ni verkar haft de=)

2009-04-15 @ 22:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0