Granne sökes

Ja det finns ett hus till salu som ligger nära vårat och det vore inte helt fel om det skulle flytta in någon med jämngamla barn helst tjejer då våra nuvarande vänner bara verkar producera killar, skärpning på er ;-)

Idag har jag målat klart taket i hallen uppe eller ja vi får se resultatet en annan dag när solen lyser men det verkar helt okej så jag har strykit en av punkterna på min lista som jag skrev i helgen. Till middag blev det lax och till efterätt ett styrkepass på gymet. Förövrigt vaknade jag tidigt i morse och funderade varför det var så mörkt ute och stängde jag av väckarklockan? Tittade efter och insåg att den hade inte ens ringt än och att det var en timme kvar att sova innan klockan skulle ringa. Jag hade vaknat av en skrikande fågel, det är mysigt med fågelkvitter om morgnarna men skirkandes fåglar klockan 03:40 är det inte så de kan gott få vara tysta en stund till.

Nej godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: jannice

hoppas ni får barnfamilj till grannar=)

2009-04-15 @ 22:38:40
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Angelica

Alltså de va typ som 5-kronor men jag har fruktansvärd spindelfobi. Den på listen kunde jag hantera för jag såg den i god tid och så va den en bit bort men när den andra sprang på golvet och jag visste att jag hade kunnat trampa på den blev det för mkt...usch...

2009-04-18 @ 09:32:17
URL: http://betongmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0