Fredag och ett härligt väder.

I förrgår såg jag de första tussilagona men idag när jag åkte hem var det små solar både här och var vist är det härligt! Även i rabatterna här hemma börjar lökarna kika upp, hoppas mina fina tulpaner klarar sig även i år men jag tror inte det för rådjuren hittade dem i fjol men då efter att de blommat över.
Igår beställde vi frön från impecta vad sägs om t.ex. djungelgurka och självklart salladen framför de andra nämligen smarriga ruccola!

Igår tröttnade jag att vänta på att deklarationen skulle komma så jag gick in på skatteverkets hemsida och tjuvkikade och det såg riktigt trevligt ut. Skönt att slippa betala som jag fått göra några gånger.

Tindra och jag har varit ned och handlat Pizza på det nya pizzahaket och de får godkänt. Jag passade även på att gå in på systemet och höra mig för om de behöver lite extra personal i juli då jag inte har en helt betald semester att ta ut i år.
Isabelle pluttan hade 39 graders feber ikväll så hon har bara fått i sig kräm och lite banan under dagen men det är bättre än ingenting alls.

Godkväll

Kommentarer
Postat av: Jannice

Skönt med lite extra jobb o så. hoppas dom kryar på sig. kollade också på boråstapeer. dom är så snygga! hoppas man får se reslöutat på väggarna sen med någon bild kanske?=)

2009-04-06 @ 11:52:37
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Angelica

Misstänkte väl det ;-)

2009-04-06 @ 19:44:34
URL: http://betongmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0