Arbetsveckan igång igen då

Har precis hängt en tvätt och ska krypa till sängs men först en snabb visit vid datorn, fast det blir oftast längre än vad man tänkt sig, tyvärr.
Ja nu är det bara tre arbetsdagar kvar på den här veckan och det käns inte helt fel nu när vi fått tummen ur så att det händer saker här hemma.

Igår var vi till byggmax där mer panel inhandlades samt putsbruk till skorstenen som behöver snyggas till lite här och var. Jag började måla taket uppe i hallen och han nästan med hela. Det är bara det ena snedtaket kvar så vi får se om det kanske kan hinnas med i veckan om matplanering är smidig och allt flyter på. Jag är en listskrivornas mästarinna och roade mig med att skriva en lista på saker som bör göras innan en eventuell omvärdering av vårat hus på morgonen innan Mattias steg upp. Det käns toppen när man börjar stryka saker från listor tycker jag för då ser man hur det minskar som ett kvitto för det arbete man lägger ned och det kan vara stort som smått =)

Nej nattinatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0