Godmorgon!

Vet ni jag har en kaka i ugnen Mattias tyckte nog att jag var lite galen när han kom upp vid 7 för att åka till jobbet men det är så att jag lovade bjuda på fika när jag slutade på jobbet men då låg jag som sagt magsjuk. Hoppas det blir lite över så att vi kan fika ikväll.
Idag ska storasyster till dagis också så då ska jag passa på att försöka hinna in på jobbet, DaSilva, Plantagen, IKEA och Bauhaus sen skulle jag vilja hinna lite annat också men det käns redan som schemat är något pressat.

Igår beställde jag lite från Ellos blandannat Pumaskorna till Lillasyster som jag pratat om tidigare, en träningstopp och trosor till mig sen beställde jag det här supersöta påslakansetet, vi får se vem av tjejerna som får det.

 
                                              Bilden är lånad från www.ellos.se

Igår rensade jag även i rabatten flera blommor som jag rensade bort förra året hade kommit upp men det var betydligt enklare än i höstas då den varit vildvuxen i minst 15 år och det visade sig att 99% av dem som kommit upp var rötter som jag hade missat . Får vara uppmärksam så kanske jag hålla dem under kontroll. Sen när Mattias kommit hem från jobbet var vi och storhandla i Norrtälje medans svärmor passade kidsen.

Nej nu ska jag börja göra oss i ordning för stan och dagis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0