En liten smula

Idag när Isabelle var på dagis målade jag lite ovanför sängen i Tindras rum och hon såg glatt på eller nåja med två nappar och mutad med mammas mobil samt kameran var hon nöjd iallafall.

Sen på em var vi till Norrtälje då Mattias hade en dubbel körlektion för tung mc så då passade jag på att fika med barnen på En liten smula. Jag har aldrig varit där förut och det var rätt dyrt men väl värt varenda krona och lite till så himla gott, här kan vi verklingen tala om cravings.
Jag köpte ett vitprickigt rött band hos Susilo Tyger & Ting som jag ska ha till en tavla i Tindras rum, det är bara så himla gulligt och jag hoppas att det kommer passa fint med tavlan. Jag gick även in för att köpa ett rutigt tyg hos tygfönstret men den historien är alldeles för pinsam att dra hela så vi kan nämna lite kort att Isabelle var i deras skyltfönster, gjorde en present till mamma i sin blöja,  mammans kort strulade och så kom vi hem utan tyg.
Jag fick även syn på lampan jag vill ha ovanför Tindras säng men tänkte att jag skulle visa den för Mattias innan jag köpte den så naturligtvis glömdes det bort så nu får vi se när vi kommer dit nästa gång.

När vi kom hem från Norrtälje var vi och köpte sand hos bygghandeln 220 kr kostade det och då räckte det att fylla upp sandlådan ordentligt och den är ca 150x150cm det tycker jag var ett rätt bra pris. Isabelle var så söt och sa tack snälla! flera gånger, gullungen vår.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka söta barn du verkar ha. En liten smula låter som ett riktigt bra kafé, ett jättesött namn. ^^

2008-05-27 @ 19:48:08
URL: http://saraleverin.blogg.se
Postat av: Lisa

ha en bra kväll! :)

2008-05-27 @ 19:48:23
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0