Lugn och ro

Det är vad jag och Tindra har medans storasyster är på Dagis och vi njuter i fulla drag. Jus nu är Tindra i köket och tränar för fullt med att stå upp och gå med sin matstol *sötnos*
 
Själv har jag tagit en lugn stund med att läsa i min bok medans Tindra sov förmidagslur, till lunch blev det äggröra och ja okej mest (bara) glass till mig själv men Tindra fick det till efterätt. Fy nu börjar det mulna på ordentligt igen slår vad om att vi eller jag kommer bli genomvåt när vi hämtar Isabelle på dagis, barnen sitter ju under regnskyddet i sådana fall.

Javist i söndags var vi och åkte enduro ute i knutby, Mattias var snäll och visade mig en kort enkel bana som var lagom svår för mina kunskaper. Måste säga att jag är lite nöjd över mig själv som inte körde omkull fast det kan bero på den låga farten också... Roligt hade jag och på slutet körde kag nog mest på envishet.
Nej nu ska jag träna lite innan det är dags att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0