Godmorgon !

Nu har nasses stora film precis börjat blev glatt överaskad dels så har jag själv inte sett den och sen brukar det inte finnas ngt barnprogram före kl. sex och nu är klockan "bara" 05.40. Jo idag vaknade Isabelle tio i fem... Stor gråtandes drog hon igång lillasyster också men Tindra lyckades somna om efter att ha blivit ombäddad.

Igår jobbade jag några timmar på bolaget det var kul, jag har inte jobbat där på nästan ett helt år och saknat det en del. Under tiden jag jobbade var Mattias som tagit ledigt från jobbet då han körde mc med körskolan på fm med barnen på öppis. När jag jobbat klart så åkte vi till svärmor. Jag promenerade Lexie åt henne i rask promenad under 20 minuter så sen var det bara att skutta in i duschen och svalka ned sig.
 
Nej nu ska jag kolla upp ett mönster tror att jag kommer sy ett skrållanförkläde till Isabelle av tyget med Tingeling på
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0