Fyra varv och ingen vurpa!

Det är vad jag har kört på min cross idag, det var ju ett tag sedan jag köpte den och  det gick riktigt bra om man bortser från alla motorstopp innan jag lyckades få koppling och gas att synka. Sen att det är vingligt, går sakta mm är väl sådant man får ta med ro det var ju trots allt första gången jag kör på något annat än väg och dessutom den tredje gången i hela mitt liv som jag kör en cross. Synd om älsklingen bara som fick agera "barnvakt" och därmed ge goda råd och snigla fram bakom mig, den högsta hastigheten jag kom upp till var strax över 20 km/h på fjärde varvet där allt gick jättebra så då slutade jag. Det käns positivt att ha ett bra varv som sista varv och jag tror att det gör mycket inför nästa gång.

Svärmor var snäll och passade barnen under tiden vi körde så vi bjöd henne på fläskfilé och klyftpotatis *mums* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0