Tjejerna har haft besök.

Idag har tjejerna haft det riktigt roligt med varsin kompis som varit här och hälsat på. Isabelle tog med sig Tilda direkt till sandlådan där de var tills de anade att det var fika på gång för då kom de in. Tindra Och Nike kröp mest omkring inne och Tindra var rätt kinkig då hon var så trött.

När de åkt gick vi ned till centrum för att köpa köttfärs men både ICA och Konsums var svindyr över 80kr. Kg! Så då gick vi ned till Tempo som hade blandfärs till mer humant pris 54.90 det slog vi till på och jag ska göra köttfärslimpa till middag *mums* 

Igår hade vi bilen hemma då mattias åkte enduron till jobbet så jag och barnen och åkte till Elmsta/Väddö där vi satte upp lite lappar om ljusparty och passade på att kika runt i några av butikerna. Knallen som finns där påminde om ett mini Thuns och där hittade jag äntligen ett påslakan till Tindras rum, snygga handukar till badrummet och vaxduk till köket  men det får inhandlas nästa månad. Då det var samma märken som finns på Thuns dessutom åker jag hellre dit och kanske fyndar lite mer.

Nu ska jag nog gå ut och fortsätta beskära lite äppelträn, bäst att börja nu så att man blir färdig innan vintern med tanke på den takt det tar.


 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Lämnar ett litet avtryck o tackar för kaffet :-D

2008-07-02 @ 18:37:08
URL: http://betongmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0