GasGas 200 "I like it!"

Idag har vi varit och provkört en gasgas300 och en 200 men oj vad nervös jag var innan, trodde nästan jag skulle kräkas.
Det var så att 200:an var splitterny knappt startad så det kändes inte riktigt bra att sätta sig på en sådan när man har kört så pass lite som jag gjort. Nåja Mattias provade 300:an och helt klat är att han ska byta ned sig från 4-takt till 2-takt jag vågade mig på ett varv på 300:an och sedan blev det två varv till. Den var mycket trevligare än Mattias KTM och storleken var bättre än min lilla plutt fast lite läskigt var det.
Jag vågade efter lite övertalning ta en kort sväng på grusvägen med 200:an och kan efter det bara säga "I like it!"

Sen har jag fortsatt att städa ur jordkällaren där jag gjorde några fynd i form av flaskor som jag ska visa senare sen har jag installerat photoshop cs3 som jag suttit och lekt lite med men vill för mycket utan att kunna ngt men det här lyckades jag göra iallafall.




Sen har svärmor varit så gullig och låtit oss låna hennes kamera så vi har kunnat tömma vårat minneskort och det var faktiskt en hel del bra bilder men dem tar vi en annan dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0