Vimsigt är mitt signum.

Jag måste berätta vad jag gjorde för knas igår.  Var in på Hasses hyr&maskin dialogen som följde:

- Jag Hej! Har ni en såndär maskin som man har när man sprutisolerar.
- Killen Nej det har vi inte.
- Okej ja då får jag leta vidare
- Är det här i närheten?
- Nej det vet jag inte.
- Okej, ja för annars kanske cramo i Norrtälje har en.
- Ja men då får jag prova där.
- Du hittar nog dem på nätet.
- Ja det gör jag nog. Hejdå!

Men hallå! Vet jag inte ens vart jag bor *suck* undra vad han tänkte fast jag var ruggigt trött igår höll på att somna ståendes på jobbet och funderade starkt på om jag skulle ha åkt till syrran i björklinge och sovit hos dem.

Idag har jag promenerat upp till Dagis och lämnat äldsta jäntan och nu ska jag ut i trädgården för att ta bort grankvistarna från rosorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0