Dumt av mig!

I lördags var jag och tjejerna in till Gränby där det inhandlades födelsedags present till en av kusinerna. Vi hittade efter en hel del letandes det som hon önskade sig men tjejerna fyndade också på rean (för mammans pengar) så Tindra kom hem med en Ninja hamster (någon krigslord var han och avsedd för killar då det fanns rustningar och battlegrounds och dödliga träningscenter att köpa till) men i hennes ögon är han nu en prins till den prinsesshamster hon fick i julas.
Isabelle letade väldigt länge innan hon hittade något i den prisklass som jag tyckte var lämplig så efter ett mycket nogrannt genomsökande av butiken gick hon hem med ett par nya zoobles.

Det blev en snabb sväng in på kvantum också och när vi kom ut därifrån så säger Isabelle titta mamma där har dem loppis! Åh loppis vad kul tänkte jag men nä ingen loppis men nästan då Rackartyg hade ställt upp klädställningar och de hade 70% rea på allt som hängde där! Jag slet åt mig tre plagg varav två av märket molo men hängde tillbaka ett vilket jag ångrar gruvligt för varför i hela friden köpte jag inte vartenda molo plagg!
Molo har sjukt högt andrahandsvärde på Tradera och nya med tagsen kvar ska vi inte tala om och här kunde jag köpa nytt till 70% rea jag hade lätt kunnat fått tillbaka pengarna och dessutom gått lite plus.
Dumt av mig helt enkelt men nästa gång jag råkar på en så bra rea ska jag inte vara lika dum.

Igår fick vi ju äntligen snö så tjejerna var ute mest hela dagen och lekte så skönt med lite snö för nu käns det så mycket ljusare.


Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Ja,hörde att de hade rea jag med.... Men inte var jag där :(

2012-01-23 @ 21:29:39
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0