Onsdag

Jahapp ytterligare en grå dag men inte lika blåsig som igår för då trodde jag att vi skulle blåsa bort när vi passerade lilla bron på vägen hem från dagis, jösses vad det friskade i söderifrån.
Idag tog Tindra och jag sovmorgon hon för att hon varit med mig på tupperware hemma hos en av hennes kompisar och det blev rätt sent. För min del blev det också sent då liten knölis inte kunde komma till ro förens någongång efter 00:30. Sen har jag drömt oroligt (varit jättearg på mormor i drömmen blandannat och hur ofta händer det? har det ens hänt?)
Sen var det något pucko som ringde Mattias mitt i natten som jag inte hade alltför snälla tankar om tills jag förstod att det var hans väckarklocka och att det faktiskt snart var dags för mig med att gå upp.
Jag gick aldrig upp när jag skulle utan väntade in Tindra som kom tio över åtta och knölis var fortfarande nöjd med att stå och konversera med mig från spjälsängen.
Så en timme sena kom vi till dagis och nu är det dags att hämta hem dem igen.

Javist om ni besöker babyshop.se kan ni vara med och tävla om ett set med vantar och mössa det ni ska göra är att berätta om er drömdesign på en åkpåse min blev en hel lista ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0