Sporadiskt

Ja det är väl vad man kan säga om mitt bloggande vilket är rätt tråkigt eftersom det är här jag skriver upp sånna oväsentligheter som om bara ett år senare kan kännas väldigt värmande att läsa.
Min blogg är i jämförelse med andras rätt så opersonlig på djupet eftersom jag aldrig eller fruktansvärt sällan skriver om hur jag mår och vad jag tänker när jag mår dåligt utan min blogg är väldigt rosa, fluffig och lycklig så kommer den att förbli men jag vill att ni ska veta att det är inte hela sanningen ni läser utan även jag har tillfällen då allting bara käns skit.

Jag såg att jag inte nämt hur vi spenderade valborg då vi hade en syskonträff vilket var jättekul och för tjejernas del innebar det att de var på kusinträff. Vi är fyra systrar och tillsammans har vi åtta barn så det var minst sagt fullt hus men mycket trevligt med god mat.
Det blev ingen brasa på kvällen för tjejerna var helt slut och vädret var verkligen inget vidare det heller.

Idag är det morsdag så då ordnade Mattias frukost på sängen med nybakat bröd vilken lyx det är, tjejernas engagemang var något svalare men han hade lyckats få Isabelle att gå ut och plocka en blomma iallafall och ja det var ingen maskros utan midsommarblomster. Man får vara glad för det lilla =)

Kram på er alla rara mammor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0