Måndag

Ja då var det måndag igen och ytterligare en dag på jobbet är avklarad. Idag så har jag pratat med en av fackrepresentaterna på mitt jobb och det käns mycket bättre och jag har fått en del svar på vissa frågetecken och annat som poppat upp i huvudet under helgen. Vissa frågor kvarstår men jag skulle få reda på mer imorgon så det käns bra.
En annan sak som käns toppen är att nu kommer jag och Therése få jobba i samma skift igen wohoo! På min "arbetsstation" på jobbet kommer vi vara 25% tjejer vilket till fullo utgörs av me, myself and I ;-) Jag tror ändå att det kommer bli riktigt skoj och bra.
Skönt att kunna fokusera på min utveckling igen på jobbet då det faktiskt är det som gör jobbet roligt nämligen allt man lär sig. Så nu släpper vi allt negativt och försöker plocka fram de possitiva bitarna istället. Andas in det bra och ut med det dåliga...

Jag har stekt falukorv och lagar råstuvad potatis korven blev bra potatisen ehum njae det var svårt att avgöra om det var mos eller inte så mattias som inte är ett fan av råstuvad potatis i vanliga fall lär med största sannolikhet vilja koka makaroner till sin middag.

Ny favoritlåt har jag fått idag och jag måste nog säga att jag tillägnar den till min älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0