Tjolahopp!

Dags att skriva ett inlägg så att man får ned alla små onödigheter som inte käns så viktiga just nu att komma ihåg men kanske desto mer viktiga om ett år eller två, vem vet =)

Förra veckan så var det eftermiddagsvecka och som alltid ser jag en del djur och slutsumman blev en handfull rådjur, tre grisar, 4 älgar varav en som jag susade förbi i alldeles för hög fart sent en kväll och tre stycken som jag stannade och såg på tills de knatade över vägen in i skogen tidigt på söndagsmorgonen. Jag motionerade även en hare i någon km en kväll egentligen var de två från början men en av dem var smart nog att skutta av vägen.

Sen blev det övertid i fredagskväll så jag var inte hemma förens tjugo i tre på morgonen och tjugo över fem kom Isabelle så då var det bara att stiga upp och ligga och lura i soffan framför barnprogrammen med henne tills Tindra vaknade vid sju. På lördagen åkte jag och tjejerna till min mormor som fyllde år och hon bjöd på nybakade wienerbröd *mums*. Söndagen spenderas med mera övertid på jobbet. Den här veckan har det inte hänt så mycket mer än att Mattias fyllde år igår och idag ska vi fira honom. Ngt valborgsfirande blev det inte för våran del.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0