Min hink jag styrde på havets vågadevågadevåg så skummet yrde.....

Haha ja det gjorde tjejerna idag men sen blomstrade syskon kärleken upp så då fick hinken styra in i skrubben i väntan på dess egentliga syfte nämligen att jag ska göra rent avloppskröken under handfatet *urk*.

Annars har vi haft en supermysig helg med ett besök på Lekrymden i Norrtälje med tjejerna och det var så himla roligt att se dem rusa omkring som små tossar alldeles rödblommiga av allt det roliga. Det blev en hel del klättrande och springande i lekställningarna eller ja krypandes för oss vuxna. Mattias noterade att knäskydd hade inte varit dumt sen åkte vi en hel del rutschkana också och fort ska det gå.

 
Det här var knepigt...


Klara, färdiga, gåååå!

En fika hos svärmor har det hunnits med idag och sen har jag tagit första ronden med sekatören i år också nu när vårkänslorna börjar gro på allvar. 1-0 till mig i kampen mot slyn fast här käns det som en omöjlighet att vinna men trägen vinner brukar vissa säga så vi får se hur det går.
Höll nästan på att glömma det bästa med idag, älsklingen kom och väckte mig imorse och sa att det fanns nybakade scones om jag ville ha men att det var väldigt tidigt än. Tänkte gå upp då men somnade om en kort stund så sen när jag väl kom ned en halvtimme senare fanns det både scones och smarriga chokladmuffins *mums*

Imorgon är det jobbet som väntar med fm. pass denna veckan och sen blir det intropass på gymet imorgon och det käns lite nervöst.

Nattinatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0