Rabarberpaj

Idag så har vi mest varit husliga jag och barnen. Isabelle satt säkert en timme i morse och lekte med playdoo leran jag gjorde häromdagen tyvärr kastade hon in hälften till marsvinen när mamman inte såg, den föll iallafall inte marsvinen i smaken.
Sen har hon målat idag och faktiskt har hon hållit sig på papperet idag =)

Mamman har tvättat och städat köket sen har vi lagat soppa och plättar till middag. Nu på kvällen har jag lagat en supermumsig rabarberpaj kanske ngt söt men det kan inte skyllas på pajen utan hon som höll i sockerpaketet.
Har tagit kort på den men nu när jag skulle ladda kameran så gick det inte då USB anslutningen på kameran är intryckt återigen ngt som säkerligen har hänt i  ett obevakat ögonblick =)

Nu har jag fått kameran urladdad så här kommer bilden på denna underbart goda paj.


Ja vi var såklart tvungna att leka med bladen också innan vi bakade



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0