Jobbat idag och nu gräsänka.

Ja idag har jag jobbat nere på bolaget och det är så skönt att få känna sig nyttig på ett annat sätt än vad man gör hemma. Det var lugnt med kunder och det fanns inte så mycket varor att packa upp så man gick mest och plockade bort tomma katonger och frontade.
När jag kom hem var A här och passade barnen då Mattias skulle ut med hennes sambo+vänner, det var ynka 30 minuter som diffade mellan det jag slutade och Mattias var tvungen at åka för att hinna med båten til Eckerö får hoppas att det inte var alltför slitit för A ;-)  Jag får se om älsklingen kommer hem ikväll då det regnar häftigt här just nu och jag själv skulle helt klart inte vilja gå hem i sådant här väder om det fanns andra alternativ.

Isabelle och jag har hittat en...

Oj ett litet avbrott en dränkt man kom in genom dörren och lämnade av det han köpt på båten och ville ha torra kläder men nu är han borta igen för att fortsätta kvällen med lite mer öl och bubbelbad (jo jag är bara lite avis) är ngt mer tveksam till att han kommer kunna köra hoj imorgon som planerat.

Hursomhelst Isabelle och jag hittade en groda idag som bor under vår stentrappa som leder ned till trädgården så nu får man väl se sig lite extra för när man går där så man inte kliver på den lilla krabaten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0