Tisdags bildbabbel

Måste visa er lite mer bilder =)
 
Här är vi på promenad med Pappa och Kerstin förra helgen då vi passerade grävlingens gryt och nu på vintern lånar räven det så Masai nosar vid ingången och kikar ned men eftersom ingen verkar vara hemma fortsätter vi promenaden.
Vi provade lite "nya" frukter i helgen som var och på fredagen var det mango som Tindra och Josefin åt upp fortare än man kunde blinka, själv föredrar jag torkad mango kom jag fram till. Men på Lördag var det denna häftiga frukt som stod på tur vilken Isabelle älskade men njae inte vi andra. Fin är den iallafall och jag tror det skulle vara gott i sallad av något slag.
 
Tindra fick också börja på ridskolan i lördags och hon var så glad! Här med Lilla Röd som borstades noga fast hon var kittlig under hovarna. Tindra längtar till helgens lektion och räknar dagarna.
 
Nu njuter vi av sådan här vy men jag längtar alltmer tills vi kan njuta av sommar, sol och solvarma smultron. Vilken tur för mig att ljuset nu börjar återvända så att man märker att dagarna blir ljusare för varje vecka som går.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0