Tvättstugedrömmar del II

 
 
Medans jag gör det trista jobbet drömmer jag och funderar på hur jag vill ha det rent färgmässigt och det är svårt men vissa saker börjar ta form i huvudet där nya ideér tillkommer och gamla ratas eller för all del tvärtom ibland.
 
Den här tvättstugan är verkligen inte i min färgsättning men jag kan inte låta bli att visa den då jag tycker den är lite cool.
 
Jag gillar stolen och funderar på om den kan vara decopagead ngt som jag själv aldrig provat på men kanske dags nu för en stol kan väl behövas i tvättstugan.
 
 En fin strykbräda kan göra den trista strykningen av gardiner lite roligare kanske.
Jag tycker klädhängaren är fin inte lika praktisk som mina linor i taket men betydligt trevligare att se på.
 
Det här taket är så häftigt ska man gå lite över kanten kanske och bli lite galen?
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0