Helgen far fram och försvinner i ett nafs.

Tråkigt men vilken tur för då kan vi se fram emot nästa helg och den här veckan bryts ju av med Valborg och efterföljande röd dag mitt i veckan vilket inte känns så dumt =)
 
Idag har vi varit hem till mina föräldrar och borstat lite på de gamla farbröderna Esposito och Kanon. Herrejösses vad Espo fäller det kändes som om halva hästen låg på marken när vi rundade av för dagen, småfåglarna blir säkert mer än glada av det värmande bomaterial som nu bara är att hämta hem i stora fång.
Tjejerna lekte i skogsbrynet och hittade kopparödlor som de visade för morfar och lammen fick de klappa på också, det är alltid ett äventyr för tjejerna hemma hos dem så jag är förvånad att de följer med hem så lätt.
 
Våren är verkligen igång nu och det är spännande att gå på rundvandring i trädgården hemma för att se vad som finns och inte finns. Jag tycker det är lite märkligt att det inte finns någon bondros här men det kan nog vara snart avhjälpt med ett rotskott från Kerstin.
 
Ikväll ska jag fixa vidare i tvättstugan där ett sista ryck behövs med att riva ut det gamla innan det roliga med att bygga upp igen kan börja. Ska försöka posta ett rent tvättstugeinlägg ikväll men jag lovar inget annars så kommer det säkert senare med lite tur ;-)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jannice lindell

Ja men visst är det så! Jag önskar jag hade mig en fin och stor tvättstuga som man kunde lalla i på kvällarna.. Å,vad kul att du titta in. Var länge sen man hörde något fr dig :)hoppas de e fint. kram

Svar: Jo det är fint =) Ja det händer att jag tittar in ibland men jag är lite dålig på att kommentera ;-)
vimsigastemamman

2013-04-28 @ 20:39:29
URL: http://lovebyjannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0