Drömmar om tvättstugan inför renoveringen av den.

Jag har så smått börjar planera inför renoveringen av vår tvättstuga och eftersom det är jag som sköter den biten har jag helt fria händer att inreda den efter eget tycke och smak.
Jag har googlat runt lite för att få lite inspiration och det finns mängder av ideér att hämta särskilt från de engelska bloggarna där inte allt går i bara vitt trots att det är lantligt och shabby chict.
 
Jag gillar det rutiga golvet och hyllkonsollerna.
 
Tycker om de smarta luckorna som gömmer maskinerna.
 
En färgglad dörr med en fin krok.
 
En smart sak gjord av en gammal ram och kycklingnät för att hänga upp omaka strumpor på.
 
Jag har ju två tvättbrädor kanska jag vågar mig på att designa om en av dem.

Kommentarer
Postat av: Marie

Oj vilka fina bilder du har hittat på tvättstugor. Om man får så där fint vill man säkerligen tvätta väldigt ofta, men det gör väl du redan? Den gamla ramen var en fantastisk idé - det är nog ett måste med så många olika strumor i en stor familj som din. Om du har tid och lust kan du gärna länka de olika bloggarna som du har varit inne på. Jag älskar att läsa bloggar. Hoppas att Ni trivs i Erat hus och att allt går bra med renoveringen och jobbet. Kram Marie

Svar: De flesta bilderna hittade jag när jag googlade tvättstuga med tillägg lantlig/shabby chic några bilder hittade jag även när jag googlade laundryroom contrystyle/shabby chic kan även ha slängt in fransk/french. Har själv ingen aning om vart exakt jag hittade dem men jag lovar du får upp en massa inspiration, höjer ett varningens finger ;-) I huset så står jag/vi mest och trampar man vill börja NU och överallt men sen säger den där kloka rösten STOPP tänk till först man kan inte slita ut allt på en gång. Kramtillbaks!
vimsigastemamman

2012-10-15 @ 11:55:53
URL: http://trollikotteland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0