Pysslat av mig

Efter att gått igenom en hel lista med bloggerskor som ägnar sina bloggar helt åt sitt härliga pysslande insåg jag att mycket av det jag bloggat om ligger under mitt allmänna babbel då jag inte hållt isär inläggen såsom man borde. Så för att göra det enkelt gör jag nu ett bildsvep av saker som jag redan bloggat om men som inte specifierats under pyssel.



Dopinbjudan till Tindras dop.


Tårtor till Tindras 1 års kalas

PS:ad Isabelle

PS:ad Tindra

Inbjudan till Isabelles kalas

Vår fina "ljuskrona" vi hade över bordet en jul

Digiscrappad Ramoz


PS:ad älskling med Isabelle

PS:ad Giletta som till stor sorg inte finns hos min goda vän Annika längre utan är numera än ängelhund.

Digiscrappad Ramoz igen

Josefins stickade filt i alpacca från Drops design. Har jag nämt att jag älskar det garnet?

Två mycket glittriga tyllkjolar har jag sytt till stora sessorna i början var det rosa glitter i flera månader runtom i hela huset men nu är de så gott som helt glitterfria och därmed huset också.

Till påsk äter vi ägg och det här färgkittet från Panduro var riktigt kul då det blev så snyggt! Jag hoppas det finns i år också.

Ja det här är Sverige och Tindra i sin klänning som jag sytt av en bit skillingaryd Isabelle har en likadan klänning och eftersom jag har mer av det tyget kommer även Josefin få sig en skillingaryd klänning till sommaren. Jag är frälst i det tyget och sommaren blir genast lite mer sommrig bara tjejerna visar sig i de klänningarna =)

Ja inte så mycket var det men ändå nu finns allt samlat.

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

Kul att se lite pyssel i din blogg!!=)

2012-01-20 @ 21:18:02
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

ja precis, för det mesta går det bra att dricka kaffe utan att barnen får ont :)

2012-01-21 @ 08:57:12
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Hanna - mode, smyckestillverkande och min vardag

Vad mycket fint du gjort!

2012-01-21 @ 09:10:04
URL: http://hannafialotta.blogg.se/
Postat av: Eleonore- Kokboksutmaningen!

Så mycket härligt pyssel och bak :D Bra inspiration!

2012-01-21 @ 15:37:46
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0