Ont!

Idag ska jag till tandläkaren och få min onda tand undersökt så att tandläkaren kan göra en plan för hur han ska gå tillväga när den ska dras ut. Själv önskar jag att han kunde dragit den på en gång för nu börjar det bli jobbigt då det mest gör ont om nätterna vilket leder till urusel sömn även när man lyckas slumra till.

Igår började jag städa av efter renoveringen i helgen så nu är det egentligen bara golven kvar och det vanliga småplocket. Mattias ska in på Bauhaus och kika efter nytt kakel vi vet vad vi vill ha så jag håller tummarna för att de har det i sortimentet. Vitt fasat ska det vara och en ljus fog till det, jag längtar tills det kommer upp för då kommer det verkligen börja se färdigt ut i den delen av köket.

Jag har hittat två "vill ha" saker till köket men så var det här med färg vilken ska man välja? Rosa, blått eller creme? Mattias sa somså att han "skiter i vilket" alltså har jag fria händer och kan därmed välja och vraka rsultat=beslutsångest. Vågen har jag visserligen inte hittat någon butik som säljer den i blått än men timern har jag hittat i alla färger även grönt som också är fint. Gha!





Jag är mest sugen på den rosa vågen och timern i blått men tänk om man ledsnar creme är ju mer neutralt. Åh andra sidan behöver de ju inte stå framme jämt nu när jag snart har ett så fint skafferi att ställa dem i.

Blev du också sugen på en likadan våg eller timer? Då kikar du in här http://www.elliscorner.com/ eller här http://www.bagarenochkocken.se/shop/ fast om du googlar får du upp lite fler roliga butiker så det kan också vara värt ett försök ;-)

Nej nu ska det städas golv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0