Hem kära hem!

Då var jag och tjejerna hemma igen efter en helg hos mormor och vi är fyllda med pitepalt, fikabröd och annat smått och gott. Isabelle som äter rellativt lite lyckades få i sig nästan två paltar och då ska ni veta att palt om något är väldigt mättande och till hennes lycka fick vi med oss lite palt hem så imorgon kan vi se fram emot lite stekt palt.

Vad har hänt här hemma medans vi har varit borta kan man undra, ja en hel del vill jag lova. Vi har nämligen fått en egen bastu i köket eller nej ett skafferi i furupanel var det ju men som det ser ut just nu påminner det starkt om en bastu så lite färg behövs för att råda bot på det.
Mattias har slitit som ett djur med att sätta in nya skåp, flytta befintliga skåp, flytta in VVB från jordkällaren, dra om rörledningar, el, tagit ned kaklet, sätta nytt gips, montera ny bänkskiva med ny kran och diskho, installera den nya ugnen och spishällen samt att bygga skafferiet.
Har jag sagt att min man är helt fantastisk?

Det är en hel del kvar som ska göras men vilken enorm insats han har gjort i helgen helt ofattbart...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0