5 dagar kvar

och nu längtar jag sjukt mycket efter att få föda barn därför att:
♥Det är det häftigaste jag gjort (tänker då på Tindras förlossning som gick bra)
♥Jag är sjukt nyfiken på om bus i magen är en hon eller en han.
♥Jag börjar känna mig väldigt osmidig nu men det får man väl ta när man är så pass nära.

Ja listan kan ju självklart göras ännu längre men dessa är de tre "stora" punkterna som snurrar i huvudet samtidigt käns det fortfarande helt overkligt att vi faktiskt ska ha en liten till och jag känner mig stundvis som en struts som stoppat huvudet i sanden att jamen det är ju långt dit. Dags att vakna nu Petra för nu har de där nio långa månaderna liksom gått och det har dem gjort rasande fort dessutom.

Idag for vi in till stan för jag skulle handla lite saker och det käns som det mesta som jag hade velat haft med mig hem blev kvar i stan av någon anledning. Med oss hem följde iallafall ett madrasskydd till vår säng, jag hade egentligen tänkt mig en sängkappa men så blev jag snål och kände inte för att lägga de pengarna på något som kanske inte fungerar i vårat sovrum när det väl blivit renoverat.
Jag hade hoppats på att hitta en fin body åt bus i magen också men det finns tydligen bara två färger nuförtiden om man inte vill ha helvitt. När jag så äntligen hittade en färgglad body på Lindex var minsta storleken 62 *muttrar* nåväl hittade visserligen en märkesbody på rackartyg som också var fin men ehum den kostade närmare 300kr!!!
Lindex hade förövrigt jättefina kläder nu om man vet vem man ska handla till så väl värt ett besök i lite mer lugn och ro sedan kan nog vara skoj.
Egentligen hade jag tänkt svänga förbi syster i Stavby på hemvägen men tiden rann iväg fort idag så vi får se om det hins med imorgon istället.

Jag hade fixat en bild på magen som jag tänkt visa er men nu har jag lyckats radera bort den helt från datorn så ja ni får helt enkelt hålla er till tåls någon dag till.

Sussiluss


Kommentarer
Postat av: Jannice

ja,spännande nu med magbilden =) hoppas du mår fint å att du snart får din bebis!! Å,jag chansar på en pojke nu.. Spännande,spännande.. Hihi

2011-02-28 @ 13:27:24
URL: http://[email protected]
Postat av: Angelica

Jag har en pancakemaker...han heter Albin ;)

va kul att det är så nära. Jag e lite avis, vill uppleva en Dante-förlossning igen! Lycka till :))

2011-02-28 @ 15:59:34
URL: http://molohooligans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0