Sommarlovet är slut

Ja igår började tjejerna på dagis igen och båda var så glada att de knappt hade tid att säga hejdå men idag däremot blev Tindra lite trumpen när jag lämnade men det verkade gått över tills de skulle hem igen.
Idag har jag scrappat färdigt alla inbjudningskorten till Josefins dop och alla förutom fyra är postade då de av någon anledning inte torkat ordentligt. Jag hoppas att jag inte missade något som inte var helt torrt så att det blir förstört på vägen till mottagaren.
Jag ska lägga upp en bild på dem sen när jag vet att de säkert nått alla som ska ha en inbjudan.
 
Oj ett litet frö är vaken så jag skriver mer sen.

Kommentarer
Postat av: jannice lindell

skulle vara kul å se ditt inbjudningskort sen...

2011-08-20 @ 12:05:40
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0