Lilla julafton.

Ja det kunde man tro att det var här hemma igår då vi kom hem från Ullared och shopping tills vi storknade inne på Gekås. Jag ångrar ingenting av det vi köpte däremot ångrar de saker jag inte köpte.
Ni kanske undrar om vi gjorde några bra fynd? Absolut utan tvekan.
De bästa fynden jag kan komma på nu är följande: Fred Perry piké 199kr, Puma skor 270kr, Nike löparskor 400kr, My Little Pony 49.95 för babysarna och 99kr för de stora, bosch torkar blad under hundralappen.

Idag har jag och tjejerna varit över till Annika och Max för lite utelek och lunch samt fika, mysigt. Imorgon ska vi nog göra en utflykt. Jag har även märkt upp alla tjejernas nya kläder idag förutom strumpor och trosor.



Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jannice Lindell

mycket fina saker och kläder du köpte. har aldirg varit i ullared är de något du rekomenderar? :) kram

2010-05-03 @ 23:44:58
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Therése

Hej hopp här har det handlats!=D Hoppas vi kan följa med nästa gång=) Hoppas Tindrisen mår bättre, hoppas vi ses i helgen! Kanske vi kan ta en liten utflykt? Kramar!

2010-05-11 @ 10:56:02
URL: http://ramoz.doggyblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0