Byta bloggportal?

Funderar på om jag ska byta bloggportal då jag inte får till min design såsom jag vill ha den men det SKA ju gå att få till då jag har sett andra som har det så som jag vill... Surt är det iallafall.

Jag har varit duktig idag och tog en löprunda efter att tjejerna lämnats på dagis, hade tänkt ta två varv idag men det var för varmt så jag åkte hem och körde lite styrketräning istället.
Tindra är som sagt väldigt begåvad, har egen vilja och vet vad hon vill =) Ja allt det viste vi ju redan men det är alltid lika roligt att höra andra säga det.

Jag har haft lite linnen liggandes som jag köpte precis efter att jag fött Tindra som jag tänkt ge till bättre behövande men nu när jag har gått upp i vikt kan jag ha dem igen så nu blir de kvar. Viste ni att jag väger 10kg mer nu än när jag blev med barn första gången! Jag fattar inte hur mager jag måste ha varit då. Medans andra kämpar efter att gå ned i vikt kämpar jag åt andra hållet men nu tror jag att jag har en sund vikt det ska bli spännande att se om jag kan hålla den =)


Kommentarer
Postat av: Jannice

Om du byter får du säga adressen!=)

2010-05-31 @ 16:59:42
URL: http://jannicelindell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0