Kräkor

Jaha då var det dags med lite kräkor också =(

Jag satt lycklig vid frukosten och tuggade i mig en bit färsk annanas, detta är en mycket stor händelse då jag tidigare har fått kräkreflex av bara lukten från annanas. För många år sedan drack jag och min bästis juicen från vitkålssalladen med annanas som serverades i skolan. En dag fick vi också den ljusa ideén att rulla tillbaka till skolan nedför backen det var på den tiden då skollunchen serverades i gammla byggdegården i stavby den som nu är ett lägenhetskomplex. Vi kan sammanfatta att det var roligt så länge det varade och sedan har det dröjt ca 20 år innan jag nu kan äta denna frukten igen.
Precis när jag ätit frukost klart kräks Tindra, jag håller tummarna hårt för att jag slipper att bli kräksjuk idag så att det inte dröjer ytterligare 20 år till innan jag kan äta annanas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0