Hoho nattuggla jag?

Ja igår kom jag i säng alldeles för sent bara för att jag viste med mig att det skulle vara svårt att somna undvek jag det in i det längsta men inte hjälpte det så idag blir det läggdags lite tidigare.
Idag har jag och tjejerna släpat oss iväg till norrtälje och storhandlat vilket gick riktigt bra men om blickar hade kunnat döda så hade jag varit skyldig till mord idag. Detta pga. en man som rusade motorn åt Isabelle som pinnade på så gott hon kunde strax bakom mig när vi råkade passera en ledig parkering som han bara var tvungen att ha trots flera andra lediga.

Väl hemma har vi tagit det lugnt, tjejerna har lekt kurragömma ingen av dem har tid att räkna och de gömmer sig alltid på samma ställe gullungar =)
Vi har målat naglarna också så nu är vi riktigt tjusiga och det käns lite lyxigt för det var verkligen längesedan jag målade dem sist.

Jag har upptäckt nu på kvällen när jag skulle ta lite foton för skojs skull att det hänt ngt med kameran så nu måste jag öppna instruktionsboken och hoppas att det löser sig den vägen.
Imorgonkväll kommer Mattias hem och det ska bli intressant att se hur trött han är för han lät lite sliten nu när han ringde ikväll.

Nej nu ska jag uggla vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0