Back to work

Ja igår var ju Tindra feberfri så idag blir det till att åka mot jobbet och göra sina timmar.
Igårkväll köpte vi en ny bil till Mattias av en barndomskamrat till mig och den är så fin, Mattias är jättenöjd nu när han har både ecc och bilstereo!

Vi måste köpa en ny bilstol åt Isabelle också så att Tindra kan få byta upp sig för nu börjar den bli för liten som hon sitter i just nu.

Vill tippsa er om ett jättebra träningsredskap som heter exetube en sorts gummislang med handtag i båda ändarna. Vi köpte en åt Mattias då han fick det rekomenderat av sin naprapat och jag har provat att göra lite övningar med den och oj vad den tar på armarna. Nu jäklar ska det trimmas armar också och intre bara mage här hemma. Egentligen är den lite för hård för mig så vissa övningar orkar jag inte göra fullt ut men det tar sig kanske =)

Isabelle hjärtat håller på att dammsuga soffgruppen så nu måste jag flytta ändan =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0