Här varé dött!

Ojoj. Jag brukar oftast inte kommentera mina längre blogg uppehåll för det är ju trots allt min blogg och i den skriver jag när jag vill. Jag tycker det käns lite fjantigt att be om ursäkt för lite blogguppehåll för ibland har man faktiskt varken ork, tid eller lust att blogga så nej jag ber nog inte om ursäkt idag heller ;-)

Nu har halva semestern gått och jag hoppas verkligen att vädret blir lite roligare snart då vi ska försöka hinna med både Furuvik och kolmården innan semestern är slut.
Jag har fått ett pysselinfall nu under semestern och har hundra projekt i huvudet som jag vill göra. Vad har jag då gjort under semestern hitills som jag hade tänkt göra? Jo INGENTING(!) eller förresten badrumstaket har blivit målat men that´s it. Det blev kanonfint med vitt istället för antikvitt och det slutade med att jag fick måla om fodren runt fönstrena också för när taket blivit målat så såg det jätte skabbigt ut med antikvita foder. Mattias har satt upp listerna också i badrummet som nu käns som ett helt nytt badrum.

Idag har vi fönstershoppat på både Gränby och Fullerö samt Da Silva fast där handlades mer än vad det fönstershoppades. På barnklädes butikerna inne på Gränby har de fortfarande superrea plus att höstnyheterna börjat trilla in. På DaSilva blev det en hjälm till tjejerna och nya kläder till Mattias samt lite annat smått och gott.
Fullerö då? Ja vad ska man säga mer än att jag älskar Fullerö de har så mycket fint och det blev många prylar som jag hade velat ta med mig hem så det kommer nog bli ett besök dit snart igen fast utan barn så att man kan gå lite i lugn och ro.
Ni som aldrig varit på Fullerö måste genast bege er iväg dit med den stora plånboken! ;-)

Jag har fått massor av finnar och funderar på om det är huden som fått en chock av att ha semester från den torra luften på jobbet? Någon mer som märkt detsamma?

Nehej vet ni vad nu ska jag nog ta tag i projektet skrapa badrumsdörren. Kanske....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0