Hutter

Isande kallt inne idag med 7,5 grad i hallen så nu har jag eldat i både köket och vardagsrummet så att det är lite varmare ikväll eftersom tjejerna måste bada. Solen skiner med härligt värmande strålar på huset så kanske att all snö brakar ned från taket snart så att man skiter ned sig när den väl går.

Jag planerar att  vara lite föräldraledig i maj vilket jag längtar efter tänk en hel vecka med bara mys med tjejerna. Självklart ska jag beställa sol också så att vi kan ta långa solskenspromenader och åka på utflykt.

Jag har fått nys om en butik i norrtelje som är till salu, vad roligt det skulle vara att driva en butik men då måsta jag komma på något som säljer först och vad saknas i norrtelje?
Drömma kan man ju alltid göra och jag gör det ofta men dessvärre får man ingen inkomst för det annars skulle jag varit miljardär nu.

Isabelle är mitt uppe i prinsessåldern vilket påverkar oss alla för ingen kommer undan att bli förtrollad till grodor, hästar eller drottningar mm.  häromnatten drömde jag att jag var och shoppade kläder och provade en hel drös med ja just det prinsessklänningar! Fast jag måste medge att detta är en härlig fas så hon får gärna ha en lång prinsessperiod så att vi får frossa i rosa tyll, tiaror och slott ett slag till.

Nej nu ska det stekas kånker =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0