Jag ville ha mer tid inte mer sjuklingar.

Min senaste önskan måste ha slagit snett rätt orddentligt för jag önskade mig mera tid för att inte behöva ha superplanerade dagar med checklistor den här veckan istället fick jag två sjuklingar.

*suck*

Nåja jag kunde ju åka och handla mat ikväll istället för att pressa in det mellan lämning på dagis och jobbet idag så det får väl ses som en aningens possitivt och att det knappt var några människor alls på flygis. Är lite sur över att de hade jättedåligt utbud av nötter eller så var jag blind? Så det blev inga nötter hemköpta då jag inte vill köpa hem sådant som jag vet att vi inte äter delvis mandlar och hasselnötter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0