Yes! Det är fredag!

På ngt sjukt galet vis har tjejerna hållt sig friska i två hela veckor(!) med endast lite rinnsnuva och bara jag som klassat in som förkyld med nysningar, skrovlig hals och nästäppa och inte att glömma den förbaskade huvudvärken.
Så då har jag gnällt av mig om hur fantastiskt synd det varit om mig denna vecka.

Jag har ringt FK kassan idag då de sitter på sju stycken VAB dagar som ska betalas ut vilket de inte har gjort men då alla verkar ha ngt att säga dem idag så gav jag upp så nu är det duschen som gäller för att sedan bege sig in till stan och handla diverse reservdelar till lite bilar som Mattias ska piffa till.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hej Tjejen! Jag tror bestämt att vi kommer befinna oss i Ullared samtidigt! Vi är där 29-30e april, när åker ni? Helt tokigt om vi kommer vara på samma plats helt oberoende varandra :) Hoppas ni alla mår bra! Kramar

2010-04-24 @ 09:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0